5. helmikuuta 2015

Kesä ja kärpäset

Ei näy kesää ainakaan täällä lounais-suomessa. Ehkä kuukauden päästä alkaa jo näkyä kevään merkkejä!

Hepoilla on ollut tällä viikolla aika kevyttä mun autokoulun takia. Maanantai- ja tiistai-illat meni teoriatunneilla ja tänään olin taas melkein koko illan (2,5h!) ajamassa Turun keskustassa. 
Ekaksi ajotunniksi meni kyllä tosi hyvin, mitä nyt jotain pikkuvirheitä tuli mutta ei mitään vakavaa. Ja nekin oli auton käsittelyssä. Mullahan on kevarikortti niin liikennesäännöt on jo vanhaa juttua. 

Nyt on vielä viisi kertaa teoriaa + teoriakoe ja ehkä noin viisi kertaa ajoa + inssi jäljellä. Jos molemmat menee ekalla läpi(taidon puolesta joo mutta hermojen ei välttämättä..) niin kortti on taskussa 14.pvä maaliskuuta jolloin täytän 18v. 

On jo kauhea hinku kenttäkisoihin! Onneksi kohta on jo Ypäjän hallikansalliset. Niitä odotellessa! Tässä muutamia kuvia kun löysin koneen perukoilta, otettu viime kesänä Finnderbystä. Oliskohan 1* luokasta?







Mietin muuten että pitäisi varmaan hankkia uusi banneri. Toi on kuitenkin ollut nyt jo vuoden päivät. Vinkkejä keneltä kannattaisi kysyä? Tai onko vapaaehtoisia? ;)

5 kommenttia:

  1. Ootko sä Turussa autokoulussa vai Liedossa? Mua pelottaa jo valmiiksi autokoulu vaikka mulla onkin siihen vielä aikaa ennenkun lähden mitään siihen liittyvääkään tekemään :D
    Ps. Hienoja kuvia! Joku osaa käsitellä kameraa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon liedossa easydriverilla :P älä huoli muaki pelotti niin helkkaristi mut se olikin ihan siedettävää :D kesällä tuut sit mun kyytii nii mennää vaik kattoo jotai kisoi tai jotai? ;)
      Ja thanks!

      Poista
    2. Voi kuule sä tuut vielä katumaan parhaassa tapauksessa tuota tarjoustasi! ;D

      Poista
  2. Minäminäminä voin tehä bannerin ^_^ laita mulle vaan jotain kuvia mitä siihen haluut decnestys@gmail.com ;) Ja ehkä vähän minkä värinenkin. Ja mitä laitetaan otsikkoon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa! Laitan viestiä tulemaan ;)

      Poista