25. lokakuuta 2014

Pauliinan treenit







Nämä oli jo viime viikonloppuna, mutta taas on ollut niin kamala kouluviikko etten ole ehtinyt edes käydä videoita läpi.. Nyt kuitenkin sain ne vihdoinkin koneelle.

Treenattiin siis Pauliinan kanssa kolme päivää putkeen, ensin Pauliina läpiratsasti Mailiksen, sitten tehtiin kontrollitreeniä pienemmillä esteillä ja lauantaina hypättiin sitten enemmän.

Kaiken kaikkiaan treenit meni tosi hyvin! Saatiin paljon kehuja meidän yhteistyöstä, Mailis nykyään selkeästi haluaa jopa tehdä töitä mun kanssa. Vuosihan siihen menikin!

Saatiin taas tosi tosi paljon hyviä neuvoja ja vinkkejä, ja kivasti saatiin taas boostattua niin mun kuin Mailiksenkin itsetuntoa. Lähinnä kuitenkin mun, Mailiksella nyt on muutenkin niin iso ego :)

Kuluneella viikolla neiti Mailis ja herra Pauli ovat muuten juonineet mua vastaan! Eilen oli jo viides (!!) kerta kun tarhojen välisistä aidoista alin lanka oli maassa ja Pauli Mailiksen tarhassa.. Siellä ne on aina mua vastassa kylki kyljessä!
Pauli kun on niin pieni että jos alin lanka on poissa pelistä, hän pääsee nätisti vain kävelemään aidasta ali.. Uskomaton poni!

Palaillaan ensi viikonloppuna aluevalmennusten merkeissä!

2 kommenttia:

  1. Tykkääntykkään! Vitsi naiset kun olette hienoja molemmat :) Ärsyttää kun en ite tollon päässy mut ens kerralla tuun räjäyttämään koko paikan(kirjaimellisesti)! ;D Hope so oltaisiin muuten nyt aluevalkuissa edes peräkkäisillä tunneilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Good! Joo nyt on peukut ja varpaat pystyssä että oltais samalla tunnilla! :D ehkä on suurempi mahis ku on vähemmän porukkaaki?

      Poista