18. tammikuuta 2015

Vertailua

14.1.2015

1.3.2014







Väliä on melkein vuosi. Onhan se saanut selkeästi kuitenkin pyöreyttä lisää, varsinkin takamukseen ja mahaan. Ryhti on noussut vähän korkeammaksi ja lapaan varsinkin on tullut muotoa. Plus harja on vaihtanut puolta :D



Ratsastaessa näkyy varmaan selkein ero. Noista kuvista näkee ihan selvästi miten hevosen koko ylälinja on muuttunut.

Oon just lähdössä tallille, saas nähdä missä kunnossa on kenttä.. Nyt kun lumi on sulanut niin paljon niin peltokin on ihan lillua eikä sinnekään uskalla mennä. On aikamoinen pattitilanne. Täytyy lähteä maneesille ensi viikolla..

Tänään onkin hauskuutta luvassa kun mä pääsen pitkästä aikaa valmentamaan :) Oon joskus kesällä viimeks pitänyt tunteja.. Se on kyllä niin hauskaa puuhaa ettei mitään rajaa! Mä tykkään ihan älyttömästi noiden nuorten tyttöjen opettamisesta. Ei mun tunnit varmaan mitään laatuvalmennusta ole, mutta käydäänpähän perusjuttuja läpi ja oppilaat ovat olleet tyytyväisiä, se riittää.

2 kommenttia:

  1. Hui kun sä olet ollut aktiivinene kun en ehtinyt edes kommentoimaan kun jo seuraavaa postausta iski :D Mutta hitto kun Pelisi on iso! (näin edelliseen post. viitaten) Mutta kiva ilme hänellä silti on :)

    Ja MuskeliMaikku tietty on komistunut tässä ajassa ihan tolkuttomasti! Oot kyllä saanut hienoa jälkeä aikaan neidin kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah joo kuule nyt tulee kauheena sarjatulena näitä postauksia mutta kyllä se sitten loppuu kun inspis häviää :D Thanks buddy!

      Poista